DRESY - oddílové 2012

03.02.2012 21:15

Všichni kdo byli na valné hromadě, jistě ví, že jsem se chopil úkolu ohledně nových oddílových dresů. Po prozkoumání trhu jsem vyselektoval dvě značky (Lawi, Sýkora). Silné značky jako Sportful, Castelli, Pearl Izumi apod. nejsou pro nás dostupné, jde o počet vyrobených kusů. Ostatní výrobci, kteří poskytují zakázkovou výrobu (Eleven atd.) bohužel nejsou s dobou a nabízejí klasické dresy už asi "10 let" pořád stejné. Moje kritéria pro nové dresy: kvalitní a funkční materiály (Coolmax apod.), zakončení rukávů a nohavic širokým lemem (ne pouze gumou), minimální počet kusů pro výrobu, doba dodání a samozřejmě cena. Eleven jsem vyloučil z častých negativních referencí. Lawi dle mě vychází nejlépe

výrobek (podobná kvalita)       cena: Lawi/Sýkora     (cena u Lawi je při objednávce cca nad 20tis, u Sýkory cena od 10ks)

dres kr.r.                                942/1310

dres dl.r.                                1170/1460

kraťasy, šle, průbežný lampas    1140/1200

bunda NOWIND                        2158/2160

Ještě bych zvážil třeba návleky ruce, nohy, kolena? Design dresů jsme se bavili, že zůstane zachován. Lawi udělá umí dámský dres, jméno na dres, kapsu na zip (vzadu), reflexní pásek...

info o cenách  cenik_2012_CZ.pdf (1,8 MB) Lawi,  https://www.cyklodresy.cz/zakazkova-vyroba/cenik.html Sýkora

Ohledně Sýkory jsem dostal i negativní reference, že ty dresy jsou příliš dlouhé, vytahají se apod. Osobně bych se přikláněl k Lawi. Reference od PSK Whirpool, Alpine Pro Author Team a další.

Doba dodání cca 4-6 týdnů od zadání výroby.

Myslím, že ceny u Lawi jsou akceptovatelné, proto bych poprosil, aby všichni kdo mají zájem o nějaký kus oblečení, mě mailem poslali konkrétní žádosti a požadavky. Kdo co a kolik toho chce. Střih (Race, Classi - volnější, Dámský), jméno na dres (ano/ne), délka zipu (krátký, 3/4 skrytý, dlouhý), reflexní prvek, kapsa na zip. Vložky automaticky počítám s lepšími. Na základě toho bych začal jednat o ceně a o dalších věcech - vzorky, velikosti. Všichni si samozřejmě vyzkouší velikosti aby to sedělo a věděli co si kupujete. Komentáře k případným změnám designu napište také!

 

Deadline pro předběžnou objednávku 12.2.2012 20:00

 

—————

Zpět