DRESY 2020

26.07.2020 22:08

Sice o prsa, ale stihl... Jak jsem slíbil, tento týden vykopávám akci dresy 2020. Níže najdete souboreček, ten bude důležitý. V něm najdete strohé informace o tom, co si můžete objednat, to ale většinou znáte. Přesto doporučuji projít, popř. mrknout na web www.lawi.cz - jsou nějaké novinky, a něco z nabídky vypadlo - nerad bych vás opravoval.

Info o tom, jestli chcete jméno na límeček (a jaké), dávejte do poznámky.

Dále tady najdete formulář, kam mi napíšete co chcete a pošlete mi ho mailem na ppp.zak@gmail.com - uděláme to takto jednoduše, aby se v tom superveteráni neztratili. Kdo nepoužívá mail, poporosí nějakého mladšího kamaráda, aby mu pomohl - v kategorii M50 se jistě někdo najde!

Termín - 10.8. odjíždím na dovolenou. Před tím bych to rád dal dohromady a pokud možno odeslal. Tedy 5.8.2020 je uzávěrka objednávek. Pokud byste se na nějaké bruntálské schůzi shodli, že to nestihnete, pak mi dejte vědět, můžeme prodloužit termín, ale počítejte s tím, že letos už si v těch dresech asi nezajezdíme.

Určitě jsem na něco zapomněl - dejte vědět na co a já to doplním.

Jašíci - vás se akce netýká, jak chápu, vy jste si to tam už naklikali.

Díky a vzhůru do toho!

Pavel

Dresy 2020.xlsx (8692)

—————

Zpět