Kdo nebyl v Pezinku, jako by nežil !!!!

08.09.2009 10:06

Tak máme za sebou 12. a 13. kolo ČP v MTBO. Pořadatelé (Pezinok) si pro nás nachystali pěkný kopcovatý terén v Modre - Piesok. To bylo asi jediné, co bylo na závodě pěkného .... terén, podlé mého názoru, opravdu pěkný na bajky !!! Jen s tou stavbou tratí si mohli pořadatelé trochu pohrát a taky trochu lépe ten les zmapovat (chyběly v mapě cesty, někde dokonce v mapě byly, ale chyběly v lese - jela jsem v neděli na kontrolu č.37 ale myslím, že lesem jsem dorazila přímo ke kontrole jen proto, že jsem viděla krmelec, tečkovanou cestu bohužel ne, a když už byly cesty v mapě, tak je zapomněli točit do směrů, taky v některých místech zapomínali na vrstevnice, takže když jsme kola tlačili vinicí byla to vlastně podle pořadatelů rovina ...). No prostě citace jednoho závodníka: "Tady bylo snad všechno špatně." :-))

V sobotu jsme se těšili na middle. Mě, po roce nic nedělání, květnovém porodu a asi deseti vyjížďkách na kole, nadchlo sobotních avizovaných 8,6 km a 150 m převýšení. Protože jsem se opravdu snažila něco před závodem najezdit a připadala jsem si na tréninku, jako bych seděla na kole po 5 letech a ne po roce, sázela jsem na sobotní krátkou trať. Tu máme mít cca 35-45 minut a takové časy jsem jezdila na (pro mě) svižných trénincích. Převýšení se mi taky líbilo, protože kopce mi zatím moc netáhnou ... Ale co nás čekalo?? Čas vítězky 53:32, můj bohužel 64:01 !!!! Uf a to převýšení - to snad sečetli výjezdy a odečetli sjezdy a výsledek napsali do pokynů !!!! Bohužel nemám sobotní mapu, takže to nespočítám. Jašík ale měl mít převýšení 230 a na kompu mu naskákalo něco k 500m. 

Na neděli jsme se teda už všichni nemohli "dočkat" !!! Po sobotní super večeři, když v hospodě nestíhali vařit ani čepovat - první pivo asi po hodině ..... na Radka s večeří zapomněli, tak dokonce dostal 50% slevu na guláš bez masa :-)) o palačinkách po večeři nechtěli ani slyšet :-( No ale zpět k nedělním závodům na klasické trati. Má trať měla měřit vzdušně 14,1 km a 420 m převýšení. Opět podle prováděcích pokynů 2009 pro mě směrný čas 60-70 minut. Já vydržela jen 120 a pak to zabalila při brutálním postupu na 11 kontrolu. Nejhorší jsem sice měla za sebou, ale v cíli Adrianu, kterou jsem jela raději rychle nakojit, aby neřádila jako tygr. Pravda chybělo mi už asi jen 20 minut do cíle, no ale co už, pro mě kvalitní trénink, který si sama doma nezajedu. A ty časy??? Naše první 104:23 !!!! Já najela 24 km a ještě nebyla v cíli a převýšení jsem spočítala na celou naši trať 760m !!!

V pondělí mě Jašík posílal, ať se jedu vykmitat .... a mně při té představě vhrkly slzy do očí a poslala jsem ho do pr... :-))

Konec mého rozjímání a jdem na výsledky našich členů:

Sobota: D21 - Šárka 9., Leona 15., HE - Radek 6., Jašík 16., H21B - Miloš 16., H40 - Petr disk

Neděle: D21 - Leona 13., Šárka disk, HE - Jašík 12. Radek 20., H21B - Miloš 16., H40 - Petr 9.

Kompletní výsledky najdete tady

 

—————

Zpět